As jou kinders teen Hom gesondig het, het Hy hulle vir hulle oortredings gestraf. (vers 4)

Bildad se verstaan van skuld en vergelding stem baie ooreen met dié van Elifas, die eerste spreker. God, so sê hy baie stellig, beloon die goeie en straf die kwaad (vers 20). Bildad is egter minder subtiel as Elifas. Job se lyding is ’n bewys van sy sonde en daarom God se straf.
Sy woorde is kras en baie onsensitief. Hoe dink hy ondersteun hy Job as hy in soveel woorde sê (vers 4) Job se kinders is dood omdat hulle gesondig het?
Die probleem met Bildad se redenasie is sy verstaan van wie God is. God se regverdigheid en oordeel is eenvoudig en voorspelbaar, dink hy. Vir hom is God meer soos ’n strakke outomaat as wat Hy ’n lewende, liefdevolle God is wat in ons lewe van elke dag betrokke is.
Daar is vandag nog mense wat só oor God dink. Jy sien dit as mense vir jou sê jou paadjie is vir jou uitgesit, of as hulle sê dis God se wil as ’n ramp iemand tref. Maar só eer ons nie God as ons liefdevolle Vader wat vir ons omgee nie, en hou ons nie rekening met die Bose nie.

image_pdfimage_print

Views: 7

Teken in op my artikels

Teken in op my artikels

As jy inteken, kry jy al die artikels in jou epos posbus!

Sukses! Dankie dat jy ingeteken het.